Wednesday, October 12, 2016

Ederon , 'N Indiepte Review

Ederon, 'n indiepte Review Ederon is 'n gratis-tot-speel, fantasie-tema handel kaart spel met 'n klassieke fantasie kuns styl en tradisionele TCG / CCG spel. Sonder die behoefte aan uitgebreide fanfare of fancy foefies, hierdie spel 'n beroep op die harde strategie kaart spel demografiese. Ederon voordele van 'n groot aantal klasse om van te kies, met elkeen met sy eie unieke spel-styl. Neem op ander spelers as 'n monnik, towenaar, Rogue, Paladin, en vele ander, of meng klasse saam vir dodelike kombinasie wat groot hoeveelhede van die skade kan hanteer. Ederon is meer as 8 jaar gelede vrygestel en is steeds baie gewild, tot vandag toe. Gereelde gebruikers van regoor die wêreld speel, handel, koop en verkoop kaarte binne sy oop markte en veiling huis. Bekende spel meganika en fantasie kunswerk het ongetwyfeld die weg gebaan vir sulke gewildheid. Ederon wel 'n effense variasie op die tradisionele TCG / CCG spel styl wat maak dit 'n bietjie meer uniek as ander. Is Ederon te oud om te kompeteer teen die hedendaagse mededingers? Lees verder om uit te vind ... Die beeldmateriaal in Ederon het redelik goed ouderdomme, maar sal nie blaas iemand weg. Dit is net so goed die spel het 'n ongelooflike klankbaan! Ederon beskik oor 'n groot aantal speelbaar klasse reg van die begin af, maar jy kan net kies een voorgereg dek uit hierdie na toets dit uit. Moenie daaroor bekommer nie, as jy al die dekke kan ontsluit deur 'n ander manier in die spel. Speel die spel is pret en die gevegte is wat jy sou verwag van 'n fantasie TCG, veral 'n effens ouer een. Jy moet beskerm jou lewe punte en die teenstanders te verminder tot nul. Om dit te doen wat jy rus jou klas held met wapens, wapens, skilde aangeskaf en snuisterye. Jy kan ook 'n aanbod van Aksie en spel kaarte. Dit kan bykomende skade doen of selfs te voorkom nie. Hulle is almal baie nuttig en tydsberekening is alles by die speel hierdie, alhoewel sommige is fase sensitief. Beide spelers begin met 'n opening hand van kaarte en moet hul klas kaartjie speel voor 'n ander. Die beurt eindig onmiddellik en gaan op. Ek het nie verstaan ​​waarom dit was 'n noodsaaklike stap totdat ek kaarte wat jou sal toelaat om 'n klas-kaart en 'n ander een in dieselfde beurt speel het. Ek didnt heeltemal verstaan ​​waarom hierdie kaart is 'n Dragon Ball Z verwysing (sy 'n bekende reël uit die show). Sure, dit doen doen 'n bietjie skade, maar sy nie naastenby om te doen oor 9000. Die spel vloei oor 'n paar fases: Teken, Equip, aanval, aksie, en weggooi. Aan die begin van elke beurt jy 'n kaart van die dek te trek tydens die trekking Fase. Alle ander fases toelaat om hul naam van aksie een keer 'n beurt uit te voer, met 'n paar uitsonderings. Jy kan net toerus een item 'n beurt aanval keer 'n beurt en speel Aksie en Spel kaarte een keer 'n beurt. Sommige Aksie kaarte toelaat om 'n ander te speel reguit na hulle en 'n paar kan tydens die Equip Fase gespeel benewens speel 'n Equip kaart. Die opgelê beperkings is dikwels frustrerend. Ek sou dikwels sien 'n kombinasie tussen twee kaarte, maar was nog nooit in staat om munt te slaan uit dit as gevolg van nie in staat is om meer as een kaart te speel per fase. Ek het ook nie hou van hoe my opponent 'n stukkie van my toerusting in die beurt ek gespeel het en dat ek geen manier om myself te beskerm op hul beurt kan vernietig. Dit het dikwels gelei tot baie drieë teen die veldtog af gevegte. Dit sou veels te dikwels gebeur gemaklik spelers belangstel hou. Veldtog modes is veronderstel om 'n bietjie makliker ter wille van verowering, so ongelukkig was dit 'n minderjarige in die steek gelaat om 'n andersins baie goeie stelsel. Dit is die winkel. Dit bevat die gewone line-up van boosters en ander verskeie omkoopbaar items. Ek het geen idee hoe jy ooit genoeg goud om iets hier te koop sonder om die regte geld. Gratis-tot-speel dalk net in naam, Im bang. Modes en KENMERKE Ederon het 'n beperkte aantal verskillende maniere, maar het 'n billike paar onderskei funksies. Ek het gevind dat dit bykans onmoontlik om 'n online game vind met spelers van dieselfde gradering as my. Dit is duidelik dat daar nie 'n invloei van nuwe spelers het onlangs, so die spel swaar op sy ervare spelers te make-up die nommers. Toe ek gedoen kry 'n online game gaan (teen iemand meer as 100 vlakke bo my) was dit oor vinnig, want ek kon net nie meeding op daardie vlak. So wees gewaarsku, jy het 'n bietjie van 'n steil kurwe hier, maar Im seker sy groot vir 'n hoër vlak spelers wanneer jy belê in die spel. Daar is 'n storie af gebou in die spel waar jy elk van die klas dekke kan gebruik. Ek het gevind dat hierdie 'n goeie manier van die begrip van hoe elke dek en klas funksies wees. Hierdie modus is nie 'n maklike een al en die probleme kry toenemend moeiliker hoe meer hoofstukke jy voltooi. Ek het begin om geduld te verloor toe my teenstander elke beweging wat ek nog ooit gemaak wat lei tot baie replays van daardie vlak totdat ek uiteindelik deur gebreek sou teen te werk. Jy kan al die voorgereg dekke ontsluit vir elke klas deur 'n besoek die ikoon Varianten aan die bokant van die venster (al hierdie ikone is klein!). Van hier kan jy die opsie ontsluit Beginners kies en as jy daardie klas te klop in 'n geveg, verdien jy die klas dek. Jy kan dan kombineer hierdie kaarte met ander wat jy reeds besit om 'n multi-klas dek skep. Dit is dikwels sterker as 'n enkel-klas dek, terwyl hulle veel meer truuks beskikbaar sal hê. Theres iets van 'n byna Dungeons and Dragons estetiese om hierdie wedstryd, wat ek regtig wil. Dit maak my voel soos Im speel 'n pen-en-papier fantasie RPG gemeng met 'n TCG / CCG. Ander kenmerke is: Shop, prestasies, Guide Book, familiegroepe, en profiele. Jy kan ook te koop en kaarte te verkoop deur middel van die aanlyn kliënt. Ek was nie in staat om hierdie funksie te toets, want ek het nie genoeg goud het in orde te kry om dit te doen en was nie in staat om enige van die voorgereg dek kaarte te verkoop. Die in-game winkel bevat boosters en ander omkoopbaar items soos Avatars en juwele, maar weer Ek het nie die Gold om iets te koop. Ek is net 'n arme seun van 'n arm gesin, ontferm U oor my! Jy kan koop, handel, en verkoop kaartjies deur veilings en ander middele as 'n manier om die fondse wat nodig is om jou dekke beter verdien, al is hoe jy gaan oor die verkryging van Gold of juwele sonder om dit te koop, of die voltooiing van opnames en bied 'n bietjie onduidelik. Ek het vir baie ure en slegs versamel 15 Gold die hele tyd. Die minimum aankoop van 'n enkele kaart is in die honderde. Die druk in die rigting van premie aankope is pynlik duidelik in Ederon en dit gaan 'n groot probleem vir diegene wat wil 'n ware vrye-tot-speel titel wees. Jy kan probeer en 'n strategie, maar die ewekansige trek en moeilike A. I. teenstanders sal stuit jou beste pogings 'n groot deel van die tyd. Miskien is dit spel is die meeste bedoel vir PvP, dan? DECKBUILDING en strategie Sterkte en strategieë is die twee dinge wat die spel Ederon se heers. Al my deeglike beplanning en deckbuilding is niks in vergelyking met die ewekansige geluk van trekpleisters uit 'n pak van 40-60 kaarte. Dit is dieselfde model wat al gebruik vir al die groter TCGs. Konsekwentheid verbeter deurdat veelvuldige kopieë van 'n kaart in die dek en met hoër rariteit (en dus sterker) kaarte in die dek help ook. Diegene algemene Wapens en armors sal nie hou om vir baie lank. Ek het gevind dat dit moeilik om enige vorm van combo speel as gevolg van die een kaart per fasereël. Toe ek in staat was om, dit was omdat 'n wapen om vir meer as een beurt, wat nie is dat dikwels het vasgeval. Aanval met 'n wapen verlaag (krane) dit en dit beteken jy oop vir 'n teenaanval op die teenstanders te draai. Jy kan verdedig met 'n verhoogde (onontginde) wapen, maar dit sal duursaamheid en moontlik gesig vernietiging op hierdie manier verloor. Armor is die enigste ware manier om jouself te beskerm teen aanvalle. Baie van die Aksie en Spel kaarte bevat effekte wat direkte skade te hanteer. Armor sal onmiddellik te sluit hierdie. Ek sou die opsie om direkte skade met wapens te sluit omdat sommige van die toonbank spel is die beste gebruik toe hulle alles kan absorbeer van die skade as gevolg van hierdie verkies. Die enigste ware vrye manier om kaartjies te bekom, dit seems8230; Ontsluit elke voorgereg dek sodat jy klasse kan kombineer om 'n meer kragtige dek maak. FINALE GEDAGTES Ederon se ouderdom toon. Dit het nie die hoë poets en verslawende aard dat ander speletjies in hierdie genre beskik. Ek voel dit moet sleep in hierdie nuwe era eerder vinnig. Sure, daar is 'n ordentlike aantal spelers wat nog te speel en is lief vir die spel. Dit is duidelik met 'n semi-aktiewe Reddit groep en forum aangebied deur die ontwikkelaars. Met meer en meer speletjies wat spelers onmiddellike bevrediging in 'n vry om model te speel, sal Ederon sukkel om by te bly, tensy jy spesifiek op soek na 'n meer tradisionele styl TCG (en glo my, ek het 'n begeerte vir diegene redelik gereeld en dit spel krap seker dat jeuk!). Die kunswerk voel 'n bietjie gedateer, maar die klankbaan is eintlik nogal amazing. Ek kon sit en luister na al die orkes en inspirerende snitte op 'n lus hele dag. Die spel speel goed en is nie te moeilik om te verstaan. Beperkings op die aantal kaarte gespeel per fase sal uit 'n klomp spelers wat meer vryheid en baie combo speel verkies het, maar dit beteken dien as 'n middel tot 'n Sneeubalmetode spel te stop. As jy op soek na 'n stadiger, 8220; thinkier8221 ;, tradisionele CCG, dit is 'n goeie een om te probeer. Het jy hierdie oorsig geniet? Soos!


No comments:

Post a Comment